پاکت معدن

یکی از مهم ترین و اساسی ترین پایه های اقتصاد هر کشور منابع معدنی و ذخایر تحت الارضی آن کشور است.میزان ذخایر و تنوع مواد معدنی در ایران  بسیار شگفت انگیز می باشد . که 20درصد از ذخایر معدنی کشور هنوز شناسایی نشده ، باید برای جذب سرمایه گذاران در این سمت تلاش شود .

ارزآوری از طریق صادرات و اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم از مزایای این صنعت می باشد . تنوع موادمعدنی و قابلیت بالای معادن کشور به عنوان پایه اساسی توسعه اقتصادی کشور محسوب میشود و راه رهایی از اقتصاد تک محصولی بهره گیری از بخش معادن است.

در گذشته از روش انفجار جهت تولید سنگ در معادن استفاده می شده است . دراین روش ابتدا قله سنگ ها و صخره های واقع در کوه را سوراخ نموده ودرون آن را از مواد منفجره پر میکردند . با انفجار حاصل از این مواد ، صخره به تکه های کوچک تبدیل وبا انتقال این تکه های کوچکتر به کارخانجات سنگبری ، آنها راتبدیل به سنگ های تزئینی وساختمانی میکردند. بزرگترین مشکل این روش استخراج ، به هدر رفتن سنگ ها و تبدیل آنها به تکه های بسیار کوچک و همچنین عدم امکان کنترل شکل سنگ های استخراجی بوده است .
امروزه برای استخراج سنگ از معادن از روش برش صخره ها توسط سیم برش استفاده می شود . دراین روش ابتدا بلوک های سنگ به اشکال مکعبی از صخره توسط سیم های برش جدا شده وسپس به وسیله انبساط پاکت معدنی که در درزهای برش قرار گرفته از محل جابجا میشود. در فرایند تولید پاکت ، انتخاب صحیح ورق و همچنین اعمال جوش با استحکام بالا روی ورق ها باعث تولید پاکت با کیفیت مناسب میشود.

سیلانی معدن فروشگاه اینترنتی تولید کننده ی پاکت  های معدن سنگ ، به پشتوانه سال ها تجربه در صنعت تولید پاکت های معدن سنگ و باداشتن سرمایه های انسانی مجرب و متعهد و نیز خط تولیدی مجهز مفتخریم ، که با تولید محصولات منطبق با خواسته های مصرف کنندگان و مشتریان خود توانسته ایم پاسخگوی نیاز آنان باشیم زیرا پاکت معدن سیلانی یکی از مهم ترین لوازم معدنی در این صنعت می باشد.اگر این ابزار مهم  از کیفیت و مقاومت چندانی برخوردار نباشد، زمان و انرژی زیادی در هنگام استخراج سنگ در معادن تلف میشود . بنابراین ما با تلاش و پشتکار خود توانسته ایم مرغوب ترین ، با کیفیت ترین و مقاوم ترین محصول را در ابعاد و سایزهای مختلف وبا تعهد قیمت منصفانه برای جلوگیری در وقت و انرژی و رضایت مشتریان مطابق استاندارهای بالا وارد عرصه ی بازار معدن سنگ می شویم .

پاکت معدن سنگ

پاکت های معدن

قیمت پاکت معدن سنگ

پاکت فلزی معدن

  • بهترین ، سریعتر ، آسانترین ،ومناسب ترین وسیله برای جابجایی افقی بلوک های بزرگ

  • امکان استقرار در شکاف ایجاد شده بین بلوک بریده شده ودر نتیجه حذف مشکلات وخطرات دستگاه های مشابه

  • جدا شدن سالم و بدون عیب بلوک سنگ از کوه

  • حذف استفاده از مواد منفجره وجک هیدرولیکی پشت قله

  • بدون نیاز به سرویس و نگهداری

  • حذف زمان لازم برای آماده سازی بلوک جهت قرار دادن جک پشت قله

  • سازگاری با محیط زیست

ابعاد و سایزهای پاکت معدن سنگ

پاکت معدن : 100* 100

پاکت معدن : 80 * 100

پاکت معدن : 70 * 100

پاکت معدن : 60 * 100

پاکت معدن : 50 * 100

پاکت معدن : 50 * 80

پاکت معدن : 50 * 70

پاکت معدن : 50 * 60

پاکت معدن : 50 * 50

پاکت معدن : 43 * 43